10 iunie 2009

pentru colegii mei de liceu



In viata toate lucrurile au un inceput si un sfarsit. Cursul firesc al lucrurilor... Imi amintesc cu drag de prima zi de liceu. Timizi, fiecare am intrat in clasa, ne-am ales o banca... iar cei care se cunosteau s-au pus in aceeasi banca (aveam loc pentru ca bancile erau de 3 persoane. Dupa multe nazdravanii facute iata-ne acum oameni mari, cu responsabilitati si uneori visatori.
Pe parcursul acestor 4 ani de liceu am avut mai multi diriginti (cam vreo 6)- astfel devenind mai uniti ( :)) dar nu si la fuga de la ore caci ... cineva, adica eu :D nu vroiam sa fug - ei bine nu stiu ce a fost in capul meu, sau poate stiu ;) dar asta e nu stiu cand o sa aflati). Am crescut si ne-am maturizat impreuna.
Sincer, colegii de liceu au fost cei mai de treaba; daca as putea as mai repeta liceul dar tot cu aceasi colegi. Mi-au fost dragi toti chiar daca nu am prea avut tangente cu toti :*
Imi pare asa de rau ca drumurile noastre se despart acum si aici :((
Sunteti niste oameni minunati, cu suflet mare si doresc din inima sa va realizati fiecare dintre voi si sa ne intalnim peste 10 ani :) sanatosi, cu familii, cu copii multi :)) :)) :))


Daca valurile vietii
Va vor lovi necrutator
Fiti stanca cea mai tare
Caci valu-i trecator





Un vis frumos acuma se sfarseste
Ce l-am trait cu bucurii
O viata de elev a fost si nu mai este
S-a spulberat ca frunzele din vii






Acum in prag de absolvire
Cand ochii-n lacrimi se-nvartesc
Eu multa fericire
S-aveti in viata
Va doresc! :*