2 martie 2009

un martisor pentru tine


„Să mi se laude sufletul în Domnul! Să asculte cei nenorociţi şi să se bucure.
Înălţaţi pe Domnul, împreună cu mine. Să lăudăm cu toţii Numele Lui! Eu am căutat pe Domnul, şi mi-a răspuns: m-a izbăvit din toate temerile mele. „ Ps.34:2-4

Te-ai întrebat vreodata de ce cere Scriptura sa îl laudam pe Dumnezeu?

În versetele de mai sus sunt trei motive pe care le gasim ca un raspuns la aceasta întrebare:

În primul rand, slavirea lui Dumnezeu îi încurajeaza pe altii. Cred ca vei fi uimit de modul pozitiv în care vor reactiona oamenii, atat crestinii cat si cei ce nu-L cunosc pe Dumnezeu, cand vor vedea ca îl lauzi pe Dumnezeu cu onestitate si sinceritate, indiferent daca în viata ta se întampla ceva bun sau rau.

În al doilea rand, slavirea lui Dumnezeu aduce în mod natural, partasia. Exista o apropiere si o legatura care se creaza între toti cei ce îl slavesc pe Dumnezeu împreuna.

Si în sfarsit, slavirea lui Dumnezeu îti da putere pentru viata de fiecare zi !

Nu stiu lucrurile cu care te confrunti astazi: poate te lupti cu o ispita care te încearca, sau cu un pacat de care nu poti scapa. Indiferent însa de starea prin care treci, atunci cand vei începe sa-L lauzi pe Dumnezeu, slavirea lui Dumnezeu te va ajuta sa castigi biruinta si sa scapi de aceste probleme.

Prietenul meu; fiindca Dumnezeu va raspunde la închinarea ta împlinita cu sinceritate si onestitate, te îndemn sa faci din slavirea lui Dumnezeu un obicei al vietii tale, indiferent de situatiile prin care vei avea de trecut.

FA DIN SLAVIREA LUI DUMNEZEU O PRIORITATE A VIETII TALE, INDIFERENT DE CIRCUMSTANTELE VIETII PRIN CARE VEI MAI AVEA DE TRECUT!