15 aprilie 2009

for your spirit...


-„Vă fac cunoscut, fraţilor Evanghelia, pe care v-am propovăduit-o, pe care aţi primit-o, în care aţi rămas, şi prin care sunteţi mântuiţi, dacă o ţineţi aşa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba aţi crezut. V-am învăţat înainte de toate, aşa cum am primit şi eu: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi, că a fost îngropat şi a înviat a treia zi, după Scripturi; „I Cor.15:1-4-


Nu-i aşa că astăzi sunt o mulţime de veşti rele pe care le auzim peste tot în jurul nostru? Acestea nu includ numai ştirile care sunt publicate pe prima pagină a ziarelor, ci şi toate celelalte informaţii pe care le auzim zi de zi la piaţă, în parc sau pe stradă.

Ca şi credincioşi, noi cunoaştem însă cea mai bună veste pe care o putem auzi, pe care chiar o sărbătorim în aceste zile. Această veste bună este adevărul că Domnul Isus a înviat şi s-a ridicat triumfător din mormânt, iar la Paşte noi comemorăm acest eveniment.

Prin învierea Sa, Domnul Isus a biruit păcatul şi a înfrânt moartea, pregătindu-ne astfel calea pentru a avea o legătură personală cu Dumnezeu

Dacă în această zi este prima dată când auzi sau înţelegi această măreaţă veste bună, aş dori să-ţi mai spun ceva: Isus Hristos a murit pe cruce pentru tine. A purtat o cunună de spini şi a fost pironit pe lemn, fiindcă te-a iubit, iar în această zi El aşteaptă să aibă o părtăşie adevărată cu tine.

Dacă nu ai trăit încă această binecuvântare, mă rog ca Dumnezeu să te ajute să-L primeşti pe El ca Domn şi mântuitor al vieţii tale, chiar acum.

Dacă ai trăit deja acest moment al întâlnirii cu Hristos, te îndemn ca în această săptămână să împărtăşeşti această veste bună unei persoane care încă nu a trăit această binecuvântare.

Nu-mi pot imagina o cale mai bună pentru a sărbători Paştele!


PENTRU CA SĂ POŢI SĂRBĂTORI CU ADEVĂRAT PAŞTELE, ÎMPĂRTĂŞEŞTE VESTEA BUNĂ A ÎNVIERII CU CINEVA CARE ARE NEVOIE DE HRISTOS!