29 aprilie 2009


Sunt binecuvântata atunci când am lacrimi pentru ca pot plânge de bucurie... sau si de tristete... Sunt binecuvântata când am probleme pe care nu le pot rezolva, fiindca ele ma silesc sa privesc în sus catre Salvatorul meu. Iar Domnul ma surprinde mereu cu solutiile Lui excelente!Sunt binecuvântata pentru ca fiecare piatra cu care sunt lovita nu ma va doborî, ci ma va face mai puternica. Sunt binecuvântata prin familia mea si rudele mele care nu-L cunosc pe Domnul, fiindca ma pot ruga mai cu foc. Si sunt binecuvântata pentru ca am familie.... Sunt binecuvântata când ma raneste un prieten, pentru ca pot sa iert; si ce bine ca pot sa-mi iubesc si sa-mi pretuiesc prietenii, pentru ca îi am... Sunt binecuvântata când sunt trista pentru ca pot descoperi din nou si din nou ca bucuria mea este doar Cristos. Sunt binecuvântata de fiecare data si prin furtunile care-mi demoleaza viata, fiindca ele Îl determina pe Dumnezeu sa ma ridice tot mai sus. Sunt binecuvântata pentru ca Dumnezeu m-a binecuvântat de la întemeierea lumii în Isus Cristos! Pretuieste ceea ce ai! Pentru ca Domnul spune ca de la cel ce are va lua si ceea ce i se pare ca are si va da celui ce nu are nimic.